Lite dyrare men jag får en router på köpet :P

Precis fixat med mitt mobila bredband.
Först gjorde jag en nytekcning av mitt gamla abonnemang.Men bestämde mig för att kolla vad Tele 2 hade att erbjuda.
Samma tjänst för 30kr mer fast man fick en router oxå,plus 3 månader gratis.
Plus att jag slapp betala engångskostnaden på 250kr :)
Kände att jag valde rätt :P

Så nu har jag bara hemtelefonen kvar hos 3. Vet inte om jag ska behålla den eller inte faktiskt.
Betalar 79kr imånaden. Men använder den bara någon gång i bland. Inte ofta den är laddad och färdig att använda.
Har ju 3 månaders uppsägning på den. Så kan ju vara bra att tänka på det rätt snart.

Har lite migrän med. Sitter här och dricker värktablett.
Hoppas att det hjälper. Hatar att ha huvudvärk.
Ikväll ska Gibson ut och partaja med lite arbetskompisar. Själv ska jag möta min "gammel"-faster Virre. Moster M kanske kommer oxå. Ska vi ta en öl eller 2. Ska bli trevligt.
Imorgon fyller Ylvis år. Så ska parta lite med henne. Men blir en lugn helg ändå. Pengamässigt finns det inte utrymme för annat :/

Hoppas ni får en super trevlig kväll!
Kramar

ps. ska göra en recension på filmen jag såg igår med. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0