Man blir ju deprimerad

Kunde ju vart lite sol åtminstone. Tycker jag.
Och blött som fan är det med. Inte kul alls.
Va ju tvungen att gå ut i detta vädret för att lämna in en lapp på AF.
Och vårt AF-kontor ligger ju så jäkla dåligt till. Tycker ialla fall jag.
Hann ju bli pissblöt innan jag kom fram. Men men.

Om en stund bär det av till jobbet. Idag ska vi på museum. 
Är någon utställning vi ska på :D
Jag gillar museum så det ska bli kul.

Igår hade jag en trevlig dag hos Tezz. 
Hon berättade att det vart några rån i området det senaste, så hon ville inte låta mig gå hem i mörkret.
Vilket jag förstår. Inte för att jag har något dom kan råna mig på iofs.
Så Gibson fick hämta mig där. Hade han nog gjort ialla fall.

Jag har världens bästa pojkvän <3
Inte för att han hämtar mig. Utan för att han är så jävla bäst bara.
Tycker om honom så mycket. Är så glad att jag har honom.
Sen är han ju snygg oxå. ;P
Puss på dig! <3 <3 <3

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0