Påbörjat målning av köket nu. Äntligen säger jag bara

Har bott i min lägenhet i 2år den 2:de maj. Och jag har haft färg mm till köket i typ 1,5år. Men inte förens nu kom jag igång.
Jag är lite rädd för det där med att spackla, att det ska bli sket kasst.
Men med tanke på hur kass det är gjort innan med tapetsering så kan det bara bli bättre.
Så idag har jag slipat lite på tapetkanterna. Imorgon tänkte jag starta med spacklingen.
Så här fina taper har det vart tidigare. Ser ut som att det är 60-70-talet nån gång.
Kanske är det de första tapeterna som satte upp i lägenheten. Lite små charmiga :)

Nu ska jag spela lite Backpacker. Det va längesedan nu.

Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0