Party

Blev lite party igår. Först satt jag med faster på Dubliners. Hade jätte trevligt. Sen mötte jag upp Gibson och hans arbetskamrater på Chesami(eller hur det stavas). Efter en stund gick vi vidare till Jazzhuset. Där det va allt annat än jazz, det va 80-tals synth den kvällen.
Men jag hade jätte trevligt. Gibson dansade för fullt. Han kör hund-kissar dansen. Dvs han lyfter på ena benet när han dansar.
Vi åkte hem väldigt tidigt ändå. För att han inte skulle bli för full.
I taxin påväg hem så skulle han se till så inte chauffören åkte en omväg hem.
Då sa jag att han kunde sova, jag kunde guida chauffören. Då trampade jag tydligen på hans manlighet.
Och han skulle "skälla" ut mig.
Han sa typ : Du har lovat att jag ska få vara manlig när jag ute med mina killkompisar. Och nu när jag ska vara manlig och skälla på taxichauffören så får jag inte det. (han skrattade hela tiden.Så han va inte seriös)
Sen säger han till taxichauffören: Vi har inte vart ihop så länge, så hon har inte lärt sig åka taxi än. Men om du kör oss om en vecka kommer hon sitta tyst i baksätet. (för då ska han tydligen lärt mig det)
.
Både jag och chauffören skrattade åt hans "manlighet".
.
Nu låter det som att jag inte tycker att han är manlig. Men det gör jag.
Han är precis som han ska vara. Sig själv.
Och jag älskar honom för det.
.
Idag ska jag ut med Ylvis. Hon fyller år i morgon.
Men nu på dagen tänkte jag umgås med AD. Pratade om att åka i väg nånstans och käka.
.
Gibson skulle jobba extra idag. Men han är inte kapabel till att gå upp ur sängen just nu. Och han får absolut inte köra bil. Då får han smisk.
.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0