Snart helg igen

Denna veckan har gått himla snabbt måste jag säga.
Imorgon ska jag jobba heldag. Ska bli kul. Det va längesen.

I tisdags va jag ju på hockey. Frölunda - MoDo. Frölunda vann med 3-2. WIIIEE!!!
Ikväll spelar Frölunda mot Färjestad och jag har kanske fått biljetter.
Men det jobbiga är att jag inte riktigt har någon att gå med längre.
Och Gibson skulle jobba över idag.
Men det ordnar sig. Någon kommer ju att kunna följa med om jag får biljetter.

Strax ska jag träffa A-M, alltså inte AM (detta får bli ditt smeknamn på bloggen)
Väntar på att hon ska höra av sig. Hon skulle fixa lite med håret innan hon kommer t Frölunda.
Va ett tag sen vi sågs nu. Men vi har pratat väldigt mycket i telefonen det sista. :D

Nä nu ska jag göra något annat.

Ha en bra dag!
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0