Sovit på soffan i natt

Ville inte knuffa för mycket på älsklingen då han behöver sin sömn. Så jag la mig i soffan istället.
Han snarkade mer än vanligt. Tror det är för att han jobbat så mycket det senaste.
Vi har förresten börjat söka lägenhet ihop.
Vi har sökt lite i Mölndal och en i Hindås. Den i Hindås är jag mest intresserad av. Hyfsat nybyggt med trädgård.
Lagom stort. Ligger lite längre bort. Men ändå inte så farligt långt bort.
Vill hemskt gärna ha en trädgård. Så mysigt. Det jobbiga är ju katterna. Kommer ju få låsa in dom tror jag. Eller så klarar dom att gå ut o hålla sig i närheten utan problem.

Idag ska jag på någon grej arbetsförmedlingen tipsade om. Men känns lite som att jag inte hinner. Måste lämna in lapp på annat ställe och så tänkte jag spackla köket. Humm, vad ska jag göra.
Jag har inte lång tid på mig att bestämma mig då infomötet börjar kl.10.30 vid Järntorget.
Skulle kunna åka dit, sen hem och hämta mina papper och sedan lämna in.
Får se hur jag gör.
Nu blir det dusch.

ha en bra dag!
Kramar

Ps. tog för lång tid på mig i duschen, så nu hinner jag inte till Järntorget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0