Tack!

Slapp jag ta mig till apoteket.
Grannen hade de jag skulle dit och fixa.
Så tackar så mycket Sandra :D

Så då är det bara tvättstugan jag behöver ha koll på tills jag ska iväg och jobba.
Men vilken jäkla tur att jag köpte 2 sköljmedel sist. För när jag kom ner till tvättstugan hade flaskan ramlat ner fr maskinen och locket hade gått sönder. Så större delen av flaskan(som nästan va full) hade runnit ut :/
Lagom kul. Bara att ställa sig och moppa golvet med världens jobbigaste/äckligaste mopp.

Håller på och söker lägenheter för fullt med.
Kollar även bytes lägenheter. Och en tjej vid Wieselgren är intresserad av att eventuellt byta.
Så hon skulle höra av sig i helgen.

Ska se till att få ordning på köket med tänkte jag. Änna dax nu.
Och sedan tänkte jag måla om sovrummet med. Det får bli vitt och med en fondvägg tänkte jag.
Om det inte blir byte då. Måste se till att få nytt golv i köket med. Har dom ju inte fixat sen jag flyttade in och dom som bodde här innan skulle ha fått det fixat. :/
Allt för att slippa lägga pengar på lägenheterna. Och så kan dom med och höja hyran :/
Ja ja, nu ska jag se om jag få något gjort här hemma.
Huvudvärken börjar släppa :D

Ha det gött!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0