Vill,men kan inte sova...

Ligger här i sängen med bästa pojkvännen sussandes bredvid. Hoppades somna efter filmen. Men icke!
Så nu har jag kollat bilder på fb i typ 2 timmar :/
Och kissnödig är jag med.
Jag vet att det finns bot mot det. Men då måste jag ju lämna värmen. Himla jobbigt.

Så vad ska jag göra för att somna. Tror det blir att läsa. Det brukar man bli trött av.
Och av någon anledning blir man skelögd precis när man kommer till de mest spännande delarna i boken med :/
Just nu läser jag Vampire Academy: Frostbite (bok 2). Himla bra när man kan ta ner böckerna direkt i mobilen :D
Ja ja, jag får la gå på toa, och sedan blir det bok. Och så somnar jag nog snabbt. Hoppas jag.

Sov gott/God morgon!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0