Haft en så otroligt bra dag!

Min dag började med att jag mötte upp Big Mac och Happy Meal. Så va vi ute på lite äventyr innan det blev frukost/lunch. Och det kändes helt underbart att träffa dom. Det va ju ett tag sen.
Och min älskade gudson(eller säger man så) va så himla go. Och det värmde sååå himla mycket när han kom och ville sitta i mitt knä. Trots att han brukar vara mammig när han är trött.
Kan inte riktigt hitta orden för hur glad jag är över att vi träffades alla 3 idag.
Älskar er! <3

Efter det så träffade jag min granne Tessa. Vi tog en fika med hennes mor på gården.
Himla gött det med. Men vädret växlade så mycket. Av och på med tröjan hela tiden.

Efter detta så mötte jag upp en kompis jag inte träffat på väldigt länge, och som ni som följt bloggen känner igen som C-C. Himla trevligt att sitta och tjöta med honom med. 

Sen får vi inte glömma att jag nu är förlovad sen ett dygn tillbaka.
Känns så himla gött. Och jag älskar Gibson mer o mer för varje dag.
Och jag känner att denna kärleken speglas tillbaka. Känns underbart <3 

Men nu ska jag lägga mig och kolla på film och mysa med min kärlek.

Massa kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0