Imorgon är det dax

Japp, imorgon är det dax. Då är det min och Gibsons alldeles speciella dag.
Vi har planerat in att äta middag på restaurang på Liseberg och jag har även tänkt att vi ska åka AtmosFear.
Sen kommer vi ju till anledningen till att vi ska ut och äta fint.

Som jag redan nämt, för ca 3 veckor sen. Så ska vi ju bli fästman/fästmö. Och detta inträffar imorgon på våran 3månaders dag.

Sen är det bara 1VECKA kvar till vi flyttar.
Börjar bli pirrigt. Ny lägenhet, nytt område och första samboendet. 
Ska bli så himla kul.

Just nu sitter jag och väntar på Gibson som skulle hjälpa sin kompis att lämna in sin bil nånstans.
Tycker han ska komma hem snart. Jag börjar ju bli trött och vill ju ha honom bredvid mig i sängen.

Fan vad jag sak packa imorgon. Allt som jag inte har användning för den sista veckan ska ner nu.

Nu kom han hem. Underbart!

<3 Älskar dig Gibson! <3 


Sov Gott allihopa!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0