Imorgon ska det slängas grejor

I morgon kommer den efterlängtade containern. Så här ska slängas. Ska bli skönt att bli av med min gamla soffa och alla svarta säckar jag fått ihop.
Mestadels är säckarna fylda med reklam och annat papper. Jag är himla kass på att slänga reklam nämligen.
Jag vill ha den för att det är kul att kolla igenom. Sen vill jag vara duktig och sortera det. Men slutar med att det samlas i högar som sedan hamnar i påsar som till sist göms undan och glöms bort.

Idag har jag och Gibson kollat på ringar och hittat en vi tyckte om.
Tyvärr fanns inte hans storlek kvar i den affären vi va i. Men skulle finnas i deras affär i Nordstan. Men där gick det inte att komma fram. Så får ringa imorgon och försöka lägga undan dom.
wiiie, vi ska bli både sambo och fastman/fästmö. Och allt känns så rätt.
Finns nog ingen som har det så underbart som jag.
Och jag är så glad att jag hittat någon som står ut med mig var eviga dag. Trots mitt babbel och mina humörsvängning. Som iofs har vart milda. Och inte vart riktade mot honom. Vilket det inte har funnits någon anledning till. Jag har hittat, eller kanske va det han som hittade mig, den bästa killen i världen.
Känns som jag verkligen har min soulmate nu.
<3 Love you <3 

Nu ska jag la sova. 
God natt!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Svärdslilja

Grattis! Kärleken är det bästa livseleksiret i hela vida världen.

2011-05-12 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0