Ja hopp

Då va helgen över.
I fredags va jag och Gibson i båten med hans bror och hans kärlek.
Hade himla trevligt. Men då det blåste en del så vi valde att bryggsegla.

Igår va jag på möhippa. Hade himla trevligt.
På kvällen skulle jag gått på en fest, men hoppade det då jag inte ville åka dit ensam o inte visste vilka som skulle dit riktigt. Hade känt en del när jag väl kom dit, men hur kul är det att inte veta vilka och hur mobbat är det inte att komma ensam.
Så istället hyrde jag och älskling 3 filmer. The forth kind med Milla Jovovich. Den är baserad på verkliga händelser. Men man blir la lite skeptisk. Handlar om folk som blir bortförda av aliens. Men den är ok.
Sen va det The Unborn. Den handlade om en tjej som blir hemsökt av en demon. Spännande och rätt äcklig faktisk.
Sista filmen såg jag bara typ 45min på, men den heter The Last Exorcism. Handlar om en präst som gör exorcismer. Men i denna filmen ska han göra en sista exorcism och avslöja vilken bluff allt det där är. Men möts av något han inte räknat med. Det som gör den lite extra läskig är att den är filmad som en dokumäntär. 







Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Shhiva

De påstår att "The Forth Kind" är baserad på verkliga händelser, men om man leter lite på google och imdb så är det samma skit som det var med blair witch project.. ren spelfilm..;)



The Unborn är skithems tycker jag.. :S Men jag är ju stans mes också... :)

2011-05-15 @ 15:42:46
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0