Nu ska det bort

Håller ju på och försöker bli blond igen.
Har ju gjort 2 avfärgningar och en blekning hittills.
Och nu har jag i Ljus Askblond för att få bort skiftningarna i håret.
Står på förpackningen att man inte ska använda det om man har gula eller vita skiftnigar men att det reducerar orangea och röda skiftningar, och jag vet inte om min färg räknades till gul eller orange :S
Men antingen blir det bra, eller så kommer jag se ännu värre ut i håret.
Alltid kul att experimentera. Har ju misslyckats många ggr innan. Och kommer troligtvis inte att se värre ut än jag gjorde när håret skulle gå fr platina till ljus brun. Slutade med att det skiftade i grönt och lila. Himla ugly.
Men sen när färgen började gå ur så blev det rosa, det va lite små coolt ändå :P

Har inhandlat varorna vi förstörde. Så nu ska vi inte behöva bli matförgiftade i helgen.
Men lagom kul att behöva lägga 150-200kr till på mat.
Fick slänga 1liter mjölk,1kg köttfärs, 2 creme fraiche och 12 ägg. Lagom kul.

Men snart ska jag tvätta ur färgen så får vi se hur det blir. :)

Ha en kanon bra helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0