Rensa rensa rensa

Tänkte jag skulle ta mig ner till källaren och rensa ut massa skit. 
Containern kommer till gården nu i veckan.
Ska se om jag kan få Gibson att köpa flyttkartonger och sopsäckar med. *blink blink*
Ska rensa så jäkla mycket. Jag rensar oftast bara lite. Men denna gången ska allt onödigt bort.
Inte bara mina grejer som ska få plats när vi flyttar lixom. Och vi lär ju samla på oss saker i hop under åren.
Och man är dålig på att rensa, så den skiten jag tar med mig kommer hamna längst i´n i förrådet och glömmas bort.
Så allt onödigt SKA bort.
Kommer bli en del kläder. Så om någon är intresserad så är det bara att säga till.
Storlekarna är 34/36.
Kan bli skor över med. Storlek 36 på de flesta.

Kan skriva lite mer om det sedan när jag rensat och sorterat.

Sen har ju bin Ladin tydligen dött med. Inte för att jag tror att det spelar någon roll.
Han var frontfigur för 10 år sen. Men sen dess har han nog inte haft något direkt att säga till om.
Jag är verken glad eller ledsen. Bryr mig faktiskt inte.

Men kanske ska ta mig upp ur sängen nu då så att jag kan ta mig hem och börja rensa.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0