Så go han är. Har världens bästa pojkvän <3

God Morgon Göteborg ....och er som inte bor i Göteborg med så klart.

Va ska folket hitta på idag?
Själv vet jag inte. Rensa lite till här hemma. Imorgon kommer containern :D
Kan jag äntligen slänga allt skit. Men framförallt min gamla soffa, som vi inte haft tid att åka till tippen med.
Men nu slipper jag ju det :D

Bilden jag skickade till Gibson igår gav lite resultat :D
Så letade lite på nätet igår, men vi kom fram till att det är lättast att ta det direkt i affär i stället.

Varje morgon när vi vaknar så brukar Gibson kramas och säga gulliga saker till mig innan han går till jobbet.
Och jag ligger och säger till honom att han måste gå upp så att han inte försover sig. Romantiska mig... NOT!
Men i morse frågade han en himla söt sak.
"Vill du bli gammal ihop med mig?"
-"klart jag vill",svarade jag."Men jag tror inte alls du vill ha mig när tyngkraften tagit ut sin rätt"
Men enligt honom kommer det inte spela någon roll.
Visst är han go.

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Pratade precis med Tezz, så ikväll ska jag dit och umgås är det tänkt.
Va ett tag sen nu, kanske 1,5 vecka sen. Men det har vart en händelserik vecka. Så kommer ha lite att prata om.
Sen kanske Shhiva ska vara med också, och henne har jag inte träffat på ännu längre tid. 
Så hoppas att hon kommer :D Saknar henne.

Ska se om jag kan gå förbi farmor och farfar en sväng. Sist va dom ju inte hemma.

Ha en superbra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0