Så jäkla klantigt av oss

Igår fixade vi massor med grejer inför våran båt helg. Tankade båten, inhandlade mer gasol och handlade massa mat.
Både jag och Gibson va så trötta igår att våra humör inte alls va på topp. Jag hade en irriterad ton på rösten större delen av kvällen. Och han stackarn, sa knappt ett ord. 

Förlåt igen älskling <3 Älskar dig massor! <3

Men nu till det klantiga. Vi glömde all mat i bilen, så där har det stått hela natten.
Och eftersom vi inte vet om den blivit dålig får vi köpa ny.
Jätte kul att behöva göra det nu när man har sket kasst med pengar.
Men det är inte så mycket att göra åt. Bättre att köpa nytt än att alla ska bli matförgiftade i helgen.
Lagom kul att vara ute på havet och må skit. Inte ens lite trevligt när man är hemma liksom.

Men vad gör jag uppe nu? Jo, när vi vaknade så blev vi ju tvungna att prata om hur vi skulle göra med maten.
Så då blev jag för pigg för att somna om igen. Vilket jag inte är glad över. Delvis för att jag kommer att vara så jäkla trött imorgon och för att dagen kommer att bli sååå jäkla lång.
Och inte lär det vara något bra på tv nu heller.

Förresten, någon som vill hänga med till Willys senare?

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0