Va tusan gör jag uppe nu?

Det är lördag och jag vaknar typ kl. 6.30. Detta är inte ok.
Finns ju ingenting att göra så här tidigt på morgonen. 
Eller man kan antingen hänga på fb eller skriva blogg då. Och jag gör båda.

Idag är tanken att jag ska gå och sola lite. Så skönt att ligga i ett solarium.
Värmen och lukten av sol som man har på huden efteråt.

Förutom det, så va tanken att åka till mormor och morfar. Men kom på att det är Hammarkullekarnival nu ju.
Och mina morföräldrar bor i dessa trakter. Kommer bli himla svårt att hitta parkering. Om vi inte väntar tills efter själva karnivalståget, som jag inte har någon koll på när det är.

men men, vi får se vad som händer.

Någon annan som har några idéer på vad som kan tänkas göras idag???

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0