Vad gör man...

...när man känner sig deppig utan att egentligen veta varför.
Jag har mina små aningar om vad som spökar.
Och samtidigt som jag är deppig så är jag super duper glad.
Hur psyko är inte detta då?
Idag kanske man ska hålla sig i från mig...för sin egen säkerhet.

Sen tycker jag att min sömntuta till pojkvän ska vakna nu.
Jag har tråkigt. Riktigt tråkigt faktiskt.
Känner för att åka till IKEA. Som de flesta tjejer när dom är rastlösa, inte mår bra eller bara mår bra, så gillar jag att kolla i affärer och shopa lite.

Nä, ska nog fjäska lite med min kära och ge honom frukost på sängen :P
I och för sig vad det något jag tänkte göra innan jag blev sugen på IKEA.

Ha en kanon dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0