Världens sämsta tålamod

Jag skulle vänta iaf 2 dagar innan jag la i avfärgning nr 2. Men gjorde jag det?? Nope, klart jag inte gjorde.
För jag har ingen tålamod. La i avfärgning i söndags kväll och i går kväll. 
Håret är fortfarande oranget, men ljusare oranget nu. Så går åt rätt håll.
Köpte silvershampo och blekmedel igår med. Mood har ett blekmedel som innehåller "White reflexion" (eller nåt), detta ska motverka gula toner i håret. En kompis använde det igår och det blev skillnad på hennes hår. Så tänkte jag skulle göra likadant. Men efter att håret fått återhämta sig lite mer. Några fler inpackningar så är det 'fit for fight' igen.

Just nu sitter jag och kollar när Gibson spelar Fable 2, som han fastnat i. Men det är det minsta jag kan unna honom när han jobbar så hårt. Men snart tänkte jag att han skulle lägga lite mer intresse på mig. *blink blink*
När han har mer sex i spelet än i vekligheten, så det är dax att stänga av spelet kanske?!
Och att han är otrogen mot sin fru i spelet för att hon ska vilja skilja sig...hur ska jag tolka detta?
Han som blev "rädd" jag sa att jag hade råkat döda min man i samma spel.
Nä nu blev det snurrigt för er som läser.

Men nu ska jag pussas med min man (som iofs hann först, så får la pussa lite extra ;) )

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0