Vilken helg

Den har vart himla mysigt.
Lyckades ännu en gång hoppa i land fr båten och hålla båten tills Gibson fixat med det han behövde för att båten ska stanna där den är.
Det är bara en sak jag behöver lära mig, och det är att stoppa båten INNAN den krockar med land.
Så nästa gång ska det gå helt problemfritt. Tur båten har en förstärkt främre del. (kan inte vad allt heter..fören kanske??)

I söndags promenerade jag runt på Rivö,njöt av vädret,tog bilder och blev nästan attackerad av en get.
Eller det va en get och 2 får. och när jag kom ca 20meter i från dom så glodde dom som fan. Fären gömde sig hos geten som följde mig medans jag gick bort mot stranden igen. Va lite rädd att den skulle attackera mig faktiskt.

Förutom detta så grillade vi och hade himla mysigt. Det va lagom med gung denna helgen.

Just nu sitter jag hemma hos far min, kollar till min sovande lillebror W medans pappa hämtar min extra mor.

Tidigare idag har jag och AD vart på Tjörn och njutit av vädret.
Hittade ett mysigt ställe som hette Kåreviken..om jag inte minns fel. Dit vill jag i alla fall åka i sommar när det är badväder.
Har tagit lite bilder, men de får jag lägga upp imorgon.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0