Julpyntar utan pynt

Tänkte jag skulle julpynta och gick ut i förrådet för att hämta pyntet.
Och såklart låg kartongen längst in och underst. Men fick ju fixat lite i förrådet :)
Sen när jag kommer in och öppnar kartongen märker jag att allt inte ligger där :/
Och även att min ljusstake inte funkar, men det gjorde den nog inte förra året heller.
Men får fjäska med kärlek så jag får åka till IKEA imorgon och köpa lite småkrams.
Skulle behöva byta kuddöverdrag till prynadskuddarna i soffan med. Röda gardiner med rosa o lila kuddar passar inte riktigt ihop. iofs skulle jag kunna ta bort dom bara. Men men. Får se hur jag gör.

Fick en förtidig julklapp av kärleken igår.
Nr 1 på min julklappslista. Det är faktiskt kul. Men jag är lite trög, men får hoppas att det släpper snart.
Träning ger färdighet...som man brukar säga.

Men nu ska jag lämna datorn en stund tänkte jag.

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0