Kanske något man ska testa på?

Chat Noir
Amatörkväll
(Lördagen den 22:e oktober) 
En amatörtävling inom striptease för tjejer som inte strippar professionellt. Ta chansen att gå upp på vår scen och tävla om ett exklusivt förstapris!

Fast tydligen är det poledancing som gäller o det är jag ju kassare på än vanlig striptease.
Sen tror jag inte min man skulle uppskatta det heller. Inte om det inte är enbart för honom :P

Ja ja, idag ska jag testa att göra tacopizza. Stekt köttfärsen o bacon som jag tänkte ha på.
Sen tänkte jag ha champinjoner,nachos och mozarella på också. Plus massa ost.
Hoppas det blir gott. Har aldrig gjort det tidigare. Sen la jag i vitlök i pizza degen oxå.
Ska bli spännande och se vad det blir av detta.

Har haft en rätt tråkig dag idag. Min kärlek har jobbat hela dagen och jag har suttit lite med kemiboken och resten av tiden inte gjort så mycket alls. 

Hoppas ni får en bra kväll!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0