Liten utflykt idag

Ska åka o hälsa på en kompis och hans dotter idag.
Inte vart där sedan i februari. Så det ska bli kul att se hur dom har det och hur stor lill-tjejen blivit.
Mycket händer på 8månader.

Så nu ska man göra sig i ordning så man kan komma iväg. Tar ca 2 timmar för mig att ta mig dit. Bor ju lite dumt.
Först måste jag till Göteborg för att sedan ta mig vidare dit jag ska.

Imorgon ska jag på barnkalas på dagen. Ska bli mysig. Tror jag.
Bäst att vänja sig vid barnkalas redan nu. Någon dag får jag själv barn, hade jag tänkt i alla fall,och då kommer jag inte undan. :)
Nä men om man skulle ta och börja dagen utanför cyperrymden då.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0