Nä, nu blir det vita helger framöver

Har vart ute och partat mer än vanligt. Vilket jag inte klagar på. Har haft himla kul.
Men nu blir det ingen alkohol på länge.

I fredags så va jag ute med Big Mac. Och i Lördags va jag med Big Mac och Gibson.
Vi hamnade på Henriksberg. Det va jätte trevligt. Träffade massa gamla kompisar.
Men som sagt, det blev lite mer älkohol än det borde. Så nu är det stopp med alkoholen för ett tag framöver.

Snart ska jag åka till skolan. Börjar kl.13.15. Jobbigast är att jag får ta tåget kl.11 och vara framme i Borås kl.11.40.
Så vad man ska hitta på i en timme vet jag inte. Tror jag sätter mig och läser lite i kemiboken.

Men nu ska jag göra mig iordning. har ju bara ca 30min på mig.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Annie

Vart i Borås pluggar du och vad för något? :)

2011-10-16 @ 10:48:32
URL: http://anniemus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0