Och nu tar vi oss an nästa

Så då har man gjort kemi tentan.
På torsdag väntar biologi tentan. Så imorgon ska jag plugga ihop med några klasskamrater.
Biologin består mest i ord som man måste kunna. O kan man dom o deras betydelse så klarar man tentan rätt bra.
O för mig är allt det där rätt snurrigt.
Blandar gärna ihop saker. Precis som jag troligtvis gjorde på tentan idag. Men hoppas,hoppas,hoppas att jag åtminstone fick godkänt.

Jag skrev ju igår att jag skulle tvätta. O jag började tvätta. Men glömde totalt av tvätten. O sen när jag kom på det så va klockan för mycket. Så kunde inte komma in i tvättstugan. Skrev en lapp till grannen som skulle tvätta idag, som va snäll nog att lägga min tvätt åt sidan så jag kunde tvätta idag istället. Så snart ska jag bort o se hur det gått för min tvätt i torktumlaren. 

Jag har ett rätt tråkigt liv faktiskt. Men samtidigt ett underbart liv.
har världens underbaraste man o världens underbaraste vänner.

Förresten, ingen som kunde svara på det här ?

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0