Ensam i stormen

Jäkla skit väder. Och här sitter jag ensam o tråkar.
Kärlek åkte ju till Polen i torsdags, så känns lite ensamt. Och han kommer inte hem förän nästa lördag.

Jag hade ju feber i typ 1 vecka o sedan har jag ju opererat mig. Men det jobbiga är att jag fått huvudvärk varje dag sedan min feber försvann. Imorse vaknade jag med huvudvärk, som tur va så hjälpte det att ta en tablett. Men jag missade ju första lektionen i skolan idag. Tur man har böckerna, så man kan läsa ikapp sig. Men i biologin har dom bara gått igenom 2 kapitel som det är nu. Och det är om ekologi och ekologi beteende.
Så det är bara att läsa och väga vad som verkar vara väsentligt inför tentan.

Idag har jag köpt hem lite bri ost och kex som jag ska mysa med om en stund.
Lite får man gotta sig när man inte har någon att gotta med.

Imorgon blir en mindre trevlig dag, då ska jag på begravning. Finns ju inget positivt med en begravning.
Kanske att man får ta farväl. Jag har inte förstått att denna personen inte finns längre.
Vi stod varandra inte speciellt nära, men det är ändå någon som satt spår i mitt liv.
Kramar till alla som va en del av denna personens liv! Men en extra stor kram till alla som stod personen nära!


Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0