Kanon helg, med snabba vändningar

Har haft en jätte bra helg. I fredags va ju Yvelen här. Vi hade jätte mysigt med mat o film.

och i lördags åkte jag till Big Mac. Vi åt god mat och sedan gick vi hem till systrarna. Trodde inte att detta skulle gå bra alls. Och dom som vet vad jag menar, förstår oxå varför. Men vi hade jätte kul allihopa. Åkte in till Dubliner där vi dansade och hade kul. Dansgolvet va rätt halt o jag halkade till vid några tillfällen.
Men det sista tillfället så skar jag mig på något och fick ett djupare sår o lite rispor på min väntra handflata.
Jag fick ta mig till Sahlgrenska där dom skickade mig vidare till Mölndal och där fick jag sy.
Så nu sitter jag här med 6 stygn i handen och en pencillin kur på 3 dagar.
Men det kunde gått värre. Kunde skurit mig i en nerv eller så. Tur i oturen.
Samma sak att det va vänster o inte höger.

Nu ska jag la påbörja min dag. Kommer ju ta lite längre tid att göra allt.
Ska bli kul att se hur jag lyckas med håret.Får la bli mössa :P

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0