Läkarbesök och kurslitteratur

Idag har jag vart hos läkarn. Hon kunde inte göra något, mer än att ordinera mig mycket vila och ge mig en sjukskrivning.
Jag missar min första labb idag. En labb går att ta igen. Men får fan inte missa fler.
Hoppas att febern är helt borta tills imorgon, så jag kan gå till skolan på onsdag.
Imorgon är det tänkt att jag ska opereras. Ingen stor operation, så väntar nu på att sjukhuset ska ringa mig så jag kan fråga om jag borde göra den trots min förkylning eller om vi får flytta fram den.

Tänkte jag skulle ta den lilla energin jag har över idag till att åka ner till Göteborg och köpa min kurslitteratur. Så kan jag åtminstone läsa ikapp mig i skolan. Så jag har lite hum om vad dom pratar om när jag kommer tillbaka.

Får ta med mig en flaska vatten och mina värktabletter så jag kan dämpa mina symptom lite i alla fall.
Längesedan jag va såhär sjuk. Inte alls kul.
Men det känns som det går åt rätt håll. Febern har gått ner och jag har lite mer ork än jag haft under hela sjukperioden.

Igår skulle jag stuckit till Väster Akuten i Frölunda. Men eftersom jag inte står skriven på någon av deras listade VC, så skulle det kostat mig 300kr istället för 100kr. Så kände att jag lika väl kunde vänta tills idag. Vilket jag gjorde rätt i. Dom skulle knappast kunnat göra mer för mig än dom gjorde här på min VC.

Nu ska jag gör amig redo för att åka ner till Göteborg!

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0