Hallojsan

Helgen va stressig..men bröllopet gick bra..allt gick bra.
Therese va hur vacker som helst. Och pappa va så lycklig att han grät när löfterna skulle läsas upp.

Brudbukett+Tärnbukett

Söndagen däremot va rätt jobbig.Passa lille-bror.Dum som jag är tar jag med honom till torget.Och han ska ju såklart ha allt han tittar på.Efter torget gick vi hem till farmor o farfar o käka lussekatter o väntade in pappa och Tess.

Sen i måndags när lugnet infinner sig,märker jag att min näs täppa fortfarande inte släppt.Och att jag antagligen hade feber o så.Så stannade hemma från jobbet. Så idag va jag på vårdcentralen som konstaterade att jag inte hade bihåleinflammation.Men han kunde inte säga va det va heller.Men tyckte jag kunde börja jobba igen eftersom han inte tror att det smittar.Hoppas inte det smittar,för då kan det bli jobbigt.Sen skulle jag använda nässpray.Hoppas skiten släpper.Jag orkar itne va sjuk.blir så himla trött av det .

Men nu har ja skrivit av mig för idag.

Kramar

och tack för att du läser :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud vilka fina "bruketter":)

2008-12-03 @ 20:15:47
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/
Postat av: Johan

håller me! jättefina :)

2008-12-03 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0