Dagens hatobjekt: Grannar

Jag har ju tidigare gnällt över att mina grannar har väsnats tidigt på morgonen. Och att dom har sex som låter lika bra uppe hos mig som nere hos dom. Typ som att det bara är en dörr emellan.
Men har inte haft några grannar på ca 3veckor.
Så det är inte mina grannar som är hatobjekt denna gången...utan Johan´s grannar.

För ett tag sen sa Johan till sina grannar att han är trött på att vakna av deras väckarklocka vid 5-6 tiden på morgonen.
Dom lyssnade tydligen..Så istället använde dom sig av en klockradio på högsta volym. Så jag vaknade 5.30 imorse av att jag hörde musik(kunde t o m höra sången i låtarna). Och människan tog 30-40min på sig att vakna och stänga av skiten.
När det väl blev tyst så var jag så jäkla arg att det tog 30-60min att somna om.

Funderade på att gå upp till dom (innan dom stängde av skiten) och banka på dörren. Och gapa lite på dom. Det skulle ju väckt dom åtminstonne. Och jag skulle ha avreagerat mig och somnat om direkt.

Men men..hoppas att jag har snälla grannar när jag flyttar.
Iofs kan det ju hända att jag kommer bli den jobbiga grannen. Men det hoppas jag inte.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0