Dagens hatobjekt: Killar

Veliga,egoistiska,fega,oärliga.

Börjar undra vad erat problem är?
Vad ger er rätten att behandla tjejer dåligt bara för att ni inte är ihop?
Vad tillför killar världen egentligen? Mer än i fortplantnings sammanhang.
Varför är ni värda respekt? När ni bara velar,aldrig vet vad ni vill. Bara sårar och beter er.
Aldrig hör av er eller håller det ni själva bestämt.

Visst imorgon kanske jag älskar er...någon kille kanske lyckas vinna er respekt tillbaka.
Och jag vill även tillägga att alla killar inte är svin, men dom är sällsynta eller upptagna.

Idag har alla killar sett ut som vandrande kukar. Skulle kunnat vara en kul syn.
Men idag är inte kukar så attraherande.Trots min morgon gympa. Som iofs var väldigt trevlig.

Har väl tappat respekten för mig själv,så varför skulle andra då respektera mig.
Har satt mig i en jobbig sits.
Skall fan bli nunna.
Hur jag skulle klara det? Vette fan. Får rymma och leta upp något kukhuvud med jämnamellan rum.
Eller smuggla in en dildo. Lika bra. Annars är ju kykor fulla med saker man kan använda,så som ljus coh säkert annat trevligt.

Efter att ha vart på promenad med Natha så har jag kommit fram till att jag faktiskt är kär i en kille. Men har inte träffat honom på några veckor. Och han har antagligen tappat intresset,eftersom han inte ens hör av sig.

Men men..i slutänden är killar(oftast) svin!!!

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: redaren

sitter och runkar kuken samtidigt som ja läser din blogg :) önskar ja var hos dig eller du hos mig och sög av min härligt stora varma kuk och svalde min sperma skulle slicka dig på fittan :)

2009-07-31 @ 04:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0