Freeeeedag...

Är ledig lörd-månd.
Idag kommer Natha till mig. Ska ha en riktigt tjejhelg. Ska bli kul.

Min frustration har blivit mättad. Men mer får jag inte skriva då en person tar illa upp av att jag skriver blogg överhuvudtaget.
Personen tycker att jag är för intim..privat. Men jag skriver inget som jag inte kan stå för.
Och dom enda som vet vilka jag pratar om är mina vänner. MIna märmaste vänner får t o m mer detaljer om det jag skriver än vad som står här. Jag är bara öppen som person. Så är det.

Sen är det inte svårt att bre på om man skulle vilja det.
Skulle t ex kunna beskriva en sexakt i minsta detalj....utan att ens ha haft sex.
Så vad som är sant eller inte,vet jag ju egentligen bara själv.

Hade förresten en trevlig morgon igår. Fick massa trevliga sms av Patrik.
Började ju känna att gnistan från mitt håll höll på att släckas. Men jag tycker faktiskt om den här killen.
Även om jag inte vill ha ett förhållande nu. Jag är inte alls redo för det.

Ska försöka skriva senare idag.
Men ha en bra dag allihopa....nu bär det av till jobbet.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0