Lite alkoholiserad har man väl vart i helgen.

I fredags så var jag hos en kompis och städade. När jag kom hem vid 22-tiden kom Varulv hit.
Vi lyssna på musik fram till Zandra och Tsets kom hit. Då startade vi singstar. Jag och varulv skulle sjunga mot varandra..men han valde bara låtar vi inte kunde,så blev inge bra :P
Efter singstar tog vi fram dansmattan. Det var himla kul. Framförallt när det var "dubbel-tramp". Det går itne att förklara..mer än att det såg himla kul ut.
Efter det kollade vi tv och lyssnade på musik till kl.3. Zandra och Tsets gick hem vid 1-tiden.

Igår..lördag. Så slappade jag fram till kl.16. Då jag tvingade in mig i duschen. 17.30 hämtade Jenny och Elona upp mig,och vi åkte in till stan för att hämta upp Ioanna. Sedan bar det av hem till Jonna. De var himla kul att träffa allihopa. Vi käkade,drack bål och tjötade.
Vid 21-tiden åkte vi tillbaka till Götet. Jenny,Elona och Io skulle in till stan tänkte dom. Jag var inte lika sugen på det. Så gick hem till Nikko,där Varulv redan var. Vi drack lite,spelade TP och tjötade. Det var hur trevligt som helst. Hoppas att det blir av igen.

Idag vet jag inte vad som händer. Kom hem för en stund sen. Har käkat pizzan som blev över fr igår. Ska la se om Varulv orkar med mig mer idag.

Men ni får ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0