Sängen väntar...

...fast tom. Lite tråkigt. Men man måste ju ha lite space. Fast jag hade ju väldigt gärna gottat ner mig bredvid honom i natt. Hade me säkerhet redan sovit. Jag är änna lite nervös inför i morgon. Inget konstigt med det.
Men det kommer att gå jätte bra. Det vet jag. Men jag hoppas på lite trevligare väder eftersom jag kommer att cykla mellan arbetsplatserna.

Jag och Zandra,mest Zandra, bakade sockerkaka med mango och någon annan tropisk frukt i. Kan ha vart ananas.
Men Zandra´s ugn va påväg att förstöra hela kakan. Den är inte speciellt ny,och hennes hyresvärd är väldigt snål.
Vi satte ugnen på 175grader. Men den måste ha blivit ungefär 250grader,för kakan blev typ svart efter 10min i ugnen. Vi sänkte värmen och flyttade ner kakan. Så efter ca 1 timme blev den klar. Den blev väldigt god ändå...faktiskt.

Men nu är det dax att lägga sig. Vill ju vara utvilad till nya jobbet imorgon. Börjar kl.7.30.
Sov Gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0