Världens bästa dag

Idag har det gått underbart bra.

Jag har varit på arbetsintervju. Den gick jätte bra. Så imorgon ska jag börja gå bredvid. Det är visserligen en vikarie tjänst/extra vid behov. Men det är ett jobb :D

Sen så har Varulv svarat idag. Så jag är inte längre singel. Är väldigt glad. Helt underbart att veta att han är min. Att det inte blir lika enkelt för tjejerna att ta honom ifrån mig.
He´s my prrrreeecious! :P

Sen har jag vart med min underbara Zandra hela dagen.
Och så är det min älsklings Tina´s födelsedag.
Det som kanske inte har vart jätte lyckat idag är la vädret.
Men vad gör det när man är lycklig?!


Får berätta lite om helgen med.
I fredags träffade jag tjejerna istan. Tog en cider med dom och tjötade. Var jätte trevligt. Men jag skulle ju upp o jobba på lördagen.Plus att jag fortfarande va förkyld och hängig. Så stack hem rätt tidigt.
Lördagen var det ju klassträffen med dom jag gick 1:a klass med i grundskolan. Va inte många jag kommer ihåg och många tillkom i klassen efter att jag slutade. Jag gick ju bara en termin med dom...när jag var 8år.
Men vi hade jätte trevligt. Och jag tog min första tequila någonsin. Va la ingen hit. Skulle nog tagit lite mer salt tror jag. Men men.
Helen, Chulle, Pernilla och jag


Nu ska jag upp till Zandra. Hon kände för att baka något.Så ska la hjälpa henne med det :D

Sen ska jag se om Varulv vill umgås med mig...efter GAIS matchen då såklart.
Tjooo ho..jag har en pojkvän...o han är bara min <3
Kramar

Kommentarer
Postat av: chulle

naaaw så snygga vi är! hahaha

2009-08-31 @ 17:27:04
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0