Vart tog solen vägen?

Ingen sol som välkomnade mig till Sverige. Himla tråkigt.
Fast familj,vänner och Varulv lyste ändå upp min tillvaro. Ni är mina solar.

Idag har jag vart på infomöte på af. Typ 3dje gången.Men detta var lite annorlunda. Och ganska lärorikt.
Men inte så himla roligt.

Och nu ska jag tydligen ut och åka båt. Jag blir säkerligen blöt och grinig. Har en tendens att bli grinig när jag blir blöt.Framförallt om fötterna. Och jag som fick sitta med genomblöta skor på mötet idag. Blir jag sjuk,ska jag fan stämma AF :P

Men nu får jag la skynda mig att packa ihop vad jag ska ha med mig när vi åker ut med båten.
Jag som inte kan sånt..men extra strumpor och skor är nog ett måste..o extra byxor..kommer se ut som jag ska resa jorden runt :P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0