Vi äger dansgolvet i Bulgarien med

Jag och Zandra äger dansgolven i Bulgarien med. Hade blickar kunnat döda så hade vi varit döda flera ggr. Samma gäller om blickar kunde klä av...då hade vi varit mer än nakna nu.
Tjejerna hatade oss..killarna älskade oss. Till skillnad mot de Bulgariska tjejerna så dansade jag och Zandra mer livligt och sexigt..vilket säkerligen gjorde oss till "strippor","horor" i tjejernas ögon. Men det är underbart.
Några tjejer gjorde allt för att få tillbaka uppmärksamheten.Dom gick t o m upp på en liten scen som fanns där.
Men musiken här suger. Den kallas något speciellt. Men det är "hackle-mackle" musik ialla fall. Men den går att dansa till.

Blev väldigt full igår med. Sa massa saker på bulgariska. Vet inte vad det betyder. Men ibland sa jag nog en del fula saker. Men dom hade kul åt det. Och vi lärde dom att säga en del fula saker på svenska med. T ex  "Ät,jävla svin","jag har liten kuk".

Jenny. Klart jag kommer och kollar in ditt kök när jag är hemma igen. Och du får som sagt gärna hjälpa mig med mitt.
Och gällande Gumman. Blir nog avlivning så fort jag har råd. Hon mår inte bra. Och hon kissar ju ner hela mitt hem. Det går inte att göra något åt det. Min lilla bebis.

Idag skulle Zandra och Tsets på familje-middag hos T´s maika(mamma). Så jag och Jonny har städat lite. Tänkte snart fortsätta,men värmen gör det inte direkt lätt. Så tog som sagt en paus för att kolla in vad som händer i Sverige och skriva av mig lite.
Kollade precis på klockan. Om 24timmar har vi landat i Sverige. Ska bli skönt. Får vi se om Sweet P åkt med Papsen för att möta upp oss.

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0