Hostar snart sönder min hjärna

Nu är det bara hostan som ska bort. Men den är himla jobbig. Vill ju inte ge sig :(
Annars har jag haft en bra vecka. Mamma o hennes gubbe har ju vart här en vecka. Har vart trevligt.

Idag har jag haft min arbetskamrat på besök. Vi käkade tacos och sen spelade vi lite sing star.
Först va det bara jag som fick sjunga. Verken mamma,P och Y vågde. Men sen när dom väl gav sig o testade. Så fick vi inte micken fr P. Men vi hade jätte kul.
Sen har morsan o P vart och hämtat vovven dom kom till gbg för att hämta. Så han sover med mig i vardagsrummet i natt. Men han är lite orolig. Så varje gång jag rör mig så vaknar han.

Satt och kollade på ett program på tv om typ "lyxhoror" eller nåt. Det har gått på tv innan. Handlar om tjejer som hyrs ut som flickvänner. Va en äcklig gubbe där. Ingen av tjejerna ville va med honom egentligen. Och han bytte tjej hela tiden för att han hade saker att klaga på. Dom kom försent..eller så va dom inte tillräckligt engagerade i honom.
Äcklig..o ful va han med. Inte konstigt att han behövde betala för en flickvän.
men men..det va en tjeje som började bli kär i sin "pojkvän"..så det fanns tydligen trevliga torskar med.

Nu borde jag la lägga mig. Dom kommer o kollar fläkten i köket imorgon mellan 8-10. Får la se vad dom säger. Jag har inget filter i min. Det var typ trasigt och jag har inte orkat ringa fastis. Jag e lat som fan.
Men det får man la va ibland :P

snart lägg dax iaf. Klockan är rätt mycket.

Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0