Idag händer det grejer :)

Kom i säng kl. 3 i natt ungefär. Blev lite lång stund vid WoW inatt. Men va la lite nervös inför jobb intervjun jag skulle på idag.
Och intervjun kändes som den gick bra. Bara att vänta och se. Får svar innan jul.
Men personen jag skulle jobba hos isf verkar vara en jätte go människa.

Just nu funderar jag på vad jag ska ha på mig ikväll när jag och Ylva ska på RockBaren. Känner för klänning. Men har inga skor jag känner för att ha till.Eller rättare sagt dom skorna som passar är inte så bekväma och jag orkar inte få ont i tårna. Så blir något annat helt enkelt.

Hostan har börjat ge med sig. Hostar inte alls lika mycket. Är la mest slem som ligger och irriterad. Men efter helgen borde jag vara återställd igen. Hoppas jag ialla fall.

Men ni får ha det så bra. Så skriver jag snart igen!

Kramar

Ps. Filmen Bitch Slap är sket kass. Se den inte.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0