Snart är det jul

Ska bli gött med jul faktiskt. Ska jobba kväll imorgon och så jobbar jag till klockan 12 på julafton. Efter det ska vi till "plast"-mormor och -morfar. Ska bli trevligt.

Har blivit lite influerad av IKEA reklamen,så har bestämt mig för att ge bort lite smörknivar som jag själv målat på. Men har bara målat 2 av 6 st och julafton närmar sig alldeles för snabbt. men men.

Det har lugnat ner sig lite med allt det andra. Bara massa idioter som uttalar sig som just idioter.
Förstår om dessa människor är arga. Men om man är tunnelseende och bara kan se en sida av myntet så borde man inte uttala sig. Och vissa människor bryr sig inte att det finns familjer som skadas mer av deras skriverier än av själva händelsen. Hot och lögner sprids via skvallerkärringarna.
Och en viss svallerkärring skiter rent ut sagt i vad hon skriver,om det skadar oss annhöriga eller att det hon gör är olagligt. Men den dagen hon skriver ett hot som inte polisen kan misstolka den dagen är hon polisanmäld.
Och skulle hon gå till handling med något av de här hoten är det jag som tar lagen i egna händer.
Hon kan ta sina multihakor och sitt fula tryne och ...ja, gräva ner sig eller något.

Ja, jag är arg över något. Men bara mina vänner vet varför. Och endast dom får veta.

Men God Jul till er alla!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag anmälde det hon hade skrivit på sin sida.. nu har hon tagit bort allt och är inte ens aktiv längre med sitt melemskap på sidorna.. så lite kan man väl hoppas att "multichin" har lärt sig..



Gullig julklapp du kör med.. säg till om det funkar lika bra som på tv.. :)

Idag åker vi.. Så ha en Riktigt God Jul.. så hörs vi när jag är hemma i gbg igen..

Puss och Kram min älskade vän!

2009-12-23 @ 09:26:56
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0