Gick inte så bra..

jag förlorade i bowlingen..Men vi hade sket kul ändå.
Först åt vi på en resaurang som heter Vino Pasta Tre..dom har jättegoda pasta rätter. Rekomenderas :D
Sen gick vi och bowlade. Och till sist gick vi till Henriksberg där det blev några cider mer än jag tänkt mig.
Va väl inte i topp form igår. Men det var det värt.

Igår kollade jag och JK på hockey hemma hos en kompis till honom. Vi blev även bjudna på Flygande Jacob..mycket mumsigt.

Idag har jag jobbat på nya stället. Jobbade bara till kl.14 eftersom vi va 2 st assistenter. Och det inte skulle bli något nytt för mig att lära mig.

Så efter jobbet kom JK och Plutten och hämtade mig. Vi åkte hem,lagade mat,busade och kollade på Tingeling och barnkanalen.
Är otrolligt trött idag. Men kan ju inte lägga mig nu.
JK står och diskar nu..blir väl lite mys framför tv:n sen när han är klar.

Jobbar på nya stället imorgon med. Men ensam.
Efter det ska jag träffa Tina och efter det Johan...är det tänkt.

Men sov gott..eller ha en trevlig dag..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0