Skriva för skrivandets skull

Tror jag gör bort mig några gånger om dagen.
skriver meddelanden till folk om saker jag kanske borde hoppa över. Känslor och sånt.
Skrämmer nog upp folk ibland..t ex JK. Jag är tålmodig..men har en tendens att fråga honom frågor som jag tror han tycker är jobbiga.
Men jag vill ju ha svar på saker ibland..vill inte gå omkring och anta och tro.

Men men..idag har det vart en bra dag. Jobbade. Och sen köpte jag pizza..kollade på lite Trollkarlens Hemligheter och somnade på soffan.
Vaknade att min kära Sofia väckte mig.Strax efterdet ringde underbara Zandra,som tyckte jag skulle somna om. Men det kunde ju inte jag göra då såklart.
Ska snart ringa upp henne faktisk..
Shit va mörkt det blev.
Sen ska  jag försöka bestämma mig för om jag orkar gå upp till Sofia och kolla på melodi festivalen med henne och Jossan.

Jag känner verkligen inte för att jobba imorgon. Vill bara sova hela dagen. Sen är det DaDa´s sista dag på jobbet imån. Och jag kommer bara träffa henne några min innan jag går hem. Lite tråkigt.

Men nu har jag lite skitgöra att ta itu med ;P

Ha en bra kväll!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0