Bilder

Som jag bloggade igår med mobilen.Så va jag i fiskebäck och fiskade krabbor. Vi fick väldigt många faktiskt.
Men Shhivas Lilla B hade väldigt tetiga regler. När jag och E fick upp krabbor så va det Lilla B som fick poäng.
Men kul hade vi ialla fall.

Sen efter krabbfisket stack vi hem till E och lagade mat. Kyckling med pommes och bea-sås. Mycket gott!!!

Och sen hamnade jag hos Tommy. Kollade in 2 nya serier. Warehouse 13 och en annan jag inte kommer ihåg vad den heter..men något med Ted :P

Dom vita fötterna är mina

En krabba

En Elona

Men nu bär det av till famo och fafa. Ska möta upp kusin där. Ska äntligen få se hennes lille bebis. Ska bli kul.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Moster Helen

Fina bilder, det var i Fiskebäck som jag lärde mig simma huu vad kallt det var!

Du verka må så himla gott nu Jennifer, sköt om dig och fortsätt njuta som det ser ut att du gör.

Kram moster Helen

2009-07-16 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0