Förtrollad

Man kan väl se det som jag dejtar en kille nu.Vi har umgåtts varje ledig stund sen i lördags.
Vi är uppvuxna i samma område.Har gått i samma skola. Har gemensamma vänner.Så helt nya är vi inte för varandra.

Men för första gången sen T,så känner jag att jag träffat en kille som jag vill ge hela min uppmärksamhet till,som inte ska behöva dela den med någon annan. 
Ni som läst min blogg och känner mig sen tidigare. Vet ju hur det har varit på kärleksfronten för mig.
Med andra ord så är jag lite förälskad. Inte kär. Förälskad. Förtrollad.
En liten crush...fling.. Kalla det vad ni vill.Bara ni fattar att jag inte är kär.
Kär tillåter jag inte mig själv att bli förän jag vet att det är säkert.

Förälskelse kallas den intensiva inledningsperioden av ett kärleksförhållande.  (- Wikipedia)

Men med min tur slutar det solo ialla fall.
Fast jag tänker ändå njuta så länge det varar.. 
Och Shhiva. Jag vet hur nyfiken du är.Men hör av dig så ska jag berätta mer :P

Idag har planerna ändrats ca 3 gånger.
Först skulle jag träffa min kusin. Sen skulle jag inte gö det. Och sen skulle jag gö det. Och nu slutar det med att vi flyttat det till imorgon.
Så jag tänkte vara duktig och städa. Började bra. Men sedan fastnade jag vid datorn.

Men det är fint väder. Kanske ska försöka få tag på någon mer som är ledig idag. Som känner för en promenad eller något.
Får ringa Sweet P :P

Ha en bra dag!
Kramar





Kommentarer
Postat av: Big Mac

Me fucking miss you allredy darling...

Du far uppdatera bloggen hella tiden sa ja vet vad som forsegar....

Love ya!



*big mac

2009-07-15 @ 13:33:36
URL: http://zandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0