I did it

Jag skrev en lapp och la på hans tangentbord. Alltså en "får-jag-chans-på-dig"-lapp.
Vi får väl se hur han reagerar..och om han äns svarar på den.
Kanske skrämmer bort honom. Hoppas inte det.

Men han slutar förhoppningsvis vid kl.16..och är hemma vid 16.30-17.00. Då får jag väl veta.

För er som inte läst det jag skrev i morse så har jag alltså kommit fram till att jag är kär. och vill ha Tommy för mig själv.
Och därför tänker jag se till att han är min innan jag åker till Bulgarien.
Efter att ha pratat med min underbara Zandra..så kom jag fram till att det blir till att fråga chans..med en lapp...som man gjorde när man var liten. Får hoppas att han inte tar det på fel sätt. Försöker bara skoja till det lite.

Men men. Jag har vart duktig nu. Jag har fixat med räkningar. Skulle fixa med A-kassan också. Men det blidde lite jobbigare,eftersom man tydligen måste ha skrivare. Och sen kunde ville inte min arbetsgivare skicka papper till mig.Utan vill att jag skickar papper på vad jag behöver ha hemskickat. Så fixar dom det och skickar tillbaka. Tänkte jag skulle fixa det så fort jag kan. Så att jag åtminstonne kan skicka in alla blanketter till A-kassan innan jag åker ja,är arbetslös.
Himla krånglilgt. Men men. det ordnar sig.

Nu ska jag se om farsan är hemma,så jag kan låna deras skrivare. Och för en gångsskull hämta mitt PS2. Saknar ju att spela FF IX.

Kramar

Kommentarer
Postat av: O_o

finns det någon chans att vi kan träffas och att jag får knulla dig och sedan spruta min sperma i ditt ansikte jennifer? :)

2009-07-21 @ 16:33:18
Postat av: Sweet P

Hahaha du e så kunglig Kicki :) nog så ja ska göra med michel med snart då :) fan du får berätta vad han svarade när du kommer hem för då ska vi styra upp en ute kväll och fira min födelsedag som du inte kan va med på :(



Och vem e tönten som skriver att han ska spruta sin sura sperma i ditt ansikte snäll du väx upp din jävla idiot så skriver man faktiskt inte.Du kan ta din HIV smittade sperma och kasta den i ditt egna ansikte om du tycker det e gött..



2009-07-27 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0