Kan inte folket vakna så vi kommer iväg

Vi skulle vakna vid kl.9 idag. Men klockan är snart 10 och jag är den ända som är vaken.

Sitter här vid datorn med en gosig liten Katya i knät. Tänkte la snart gå ut och ta första ciggen för dagen.
Tanken är att vi ska till vattenparken idag och sola och bada. Men det rinner väl ut i sanden,eftersom folket verkar oerhört trötta.

Kusinen. Jag har valt att folk ska kunna se vad pervot skriver. Har haft  "godkänn kommentar" ganska länge.

Ska bli skönt att komma hem till min säng.Till min Tommy. Till min tvättkorg..nä där skojade jag bara.
Men måste ju göras. Pappa och Tess har ju fixat hela lägenheten och tvättat alla sängkläder eftersom pisse-lisa har pissat ner hela sängen. Så lite får jag allt göra själv.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Det är bara att vänta och se.
Imorgon ska vi ha fest här hemma. Massa bulgarer,förhoppningsvis kan någon lite engelska så man kan va lite social.

Någon annan som ska hitta på nåt trevligt i helgen?
Kramar

Kommentarer
Postat av: aren

en hård kuk i dig nu vore bäst :)

2009-07-31 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0