Ny gaddad...och ännu vackrare

Idag har jag alltså tatuerat mig. Fan vad vackert det blev. Bättre än jag förväntat mig.

Och Jenny. Visst det kändes. Men det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle. jag gjorde den ändå på ett ställe som ska göra väldigt ont. Att föda barn är garanterat värre.Och det har du ju gjort 2 ggr.

Just nu sitter jag här hemma....Jonny kom precis hem. Zandra och Tsets är kvar istan och dricker öl. Jag har väl vart väldigt spänd idag..så magen är orolig,och kroppen trött. Därför åkte jag hem för ca 1 timme sedan.
Och sitter nu och tjötar med folk på msn.
Pratade även med min lilla Varulv en stund på facebook. Ringde honom förut förresten,kostade mig la 20kr. Inte så mycket eftersom det var underbart att höra hans röst. Det jag saknar mest i Sverige är honom..och mina katter. Men här finns massa katter och Tsets har en katt. Hon som är på bild i ett tidigare inlägg. Katya.

Va på restaurang tidigare med. Där var det 3-4 små kattungar som sprang runt och letade mat. Finns massa herrelösa katter. Fast dessa tillhörde restaurangen. Dom va sååå himla gòa. Vill ta med dom hem :D
Mamma katt,som numera heter Kompis, kom fram och gosade med. Hon verkligen älskade att bli klappad.

Men nu ska jag la snart lägga mig. Imorogn ska vi åp nån Vatten park och bada. Eller dom ska bada. Jag kan ju inte göra det. men får njuta av solen och doppa fötterna lite.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0