ÅÅÅÅhhhh...vad jag vill hitta....

någon stackars krake som kan dela vårkänslor med mig.
Vill gå hand i hand i slottskogen. Få pirr i magen vid varje beöring. Sväva på moln vid första kyssen.
Bara tänka på dig. När vi inte är med varandra känns varje tecken från dig(sms/samtal/mail) som ett meddelande från gud.
Du säger hur vacker du tycker jag är. Hur mycket du tycker om mig. Hur mycke du vill vara med mig.

Och sen några månader senare har du tröttnat på mig. Och gör slut.
Men det var vackert så länge det varade.

Sånt väder är det idag.



Nu ska jag käka frukost. Ringa Zandra. Åka till Sisjön. Promenera. 
Sen vette fan. Men melodifestivalen skall ses. Även om jag får se den ensam.
Fel låt kommer vinna. Mitt älskling bidrag kommer sist. Och jag surar en timme. Och förbannar hela skiten. Och ska inte kolla på det nästa år. Vilket jag förbaskat kommer att göra.

Men ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0