Varför denna huvudvärk?

Har haft huvudvärk sen jag kom hit typ.
Antingen tål jag inte luften eller så är jag sjuk. Eller så har jag en tumör i huvudet.

Men jag tror det beror på att jag inte är van vid luften här. Sen är jag täppt i näsan.

Men men..det är i alla fall jätte synd om mig :P

Nu ska jag fixa ordning mig och leta reda på Amelie. Hon har stuckit ner till centrum (hoppas jag.för det är dit jag hittar). Denna helgen är det Mat-festival. Amelie har målat jättefina landskapsmotiv på skiffer-plattor som hon ska försöka sälja. Vilket jag tror hon kommer lyckas bra med. Hon är jäkligt grym på att måla. Ska ta lite bilder på henne målningar o lägga upp (om det är ok för henne då).

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0