Varför får vi ingen vacker höst för?

Vill ha solsken och vackra färger på träden.
Istället får jag regn och och träd som går från grön till brun. Inte kuuuul.

Idag har jag jobbat fr 13-22. Och framåt kvällen började det ju så klart att regna. Men det regnade som tur är inte så mycket. Bara några små skurar.Sen har det blåst som tusan med.
Annars har dagen vart bra.

Men jag är så jäkla trött hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket jag sover. Känner mig död när jag vaknar ändå.
Och nu är jag piggare än jag vart på hela dagen. Och då är jag ändå trött nu.

Tänkte lägga mig och läsa. Både avkopplande och trevligt. Älskar när man får använda sin fantasi. Bygga upp karaktärerna i huvudet. nackdelen är ju att några av karaktärerna redan har ett utseende,eftersom jag sett lite på serien som är baserad på böckerna. Men det är ändå spännande. För hittills är det inte så mycket som stämmer med boken faktiskt. Boken är väldigt spännande.

Fan,behöver tvätta mina fönster. Men vädret tillåter nog inte det innan vintern kommer. Men man kan ju hoppas i alla fall...eller kanske inte. Så himla kul är det inte att tvätta fönster.

Fast nu är det dax att gå till kojs.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så jäääääätte mycket för hjälpen häromdagen... :)



Av nyfikenhet: Vilken bok är det du läser??

Hoppas allt är bra emd dig... vi får ta en promenad någon dag och bara tjöta lite.. så som bara vi kan..

Ta hand om dig min vän!

2009-10-02 @ 22:17:19
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0